83-300 Kartuzy
Osiedle Wybickiego 33

Nabór wniosków w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina - „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
OÅ› V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odpornoÅ›ci na zagrożenia - REACT-EU
DziaÅ‚anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odpornoÅ›ci na zagrożenia
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020
________________________________________
Burmistrz Kartuz informuje, że Gmina Kartuzy przystÄ™puje do Programu „Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”, realizowanego ze Å›rodków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.
Cel projektu - wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
a) sprzÄ™t komputerowy z urzÄ…dzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbÄ™dnym oprogramowaniem, umożliwiajÄ…cych pracÄ™ zdalnÄ…, w tym niezbÄ™dne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepeÅ‚nosprawnoÅ›ciami
b) ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego,
c) usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
Burmistrz zaprasza uczniów, których krewni w linii prostej (tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie, opiekunowie prawni) pracowali w paÅ„stwowym przedsiÄ™biorstwie gospodarki rolnej, do skÅ‚adania deklaracji uczestnictwa w projekcie. Uprawnieni do wsparcia bÄ™dÄ… uczniowie szkóÅ‚ podstawowych (od pierwszej klasy podstawowej) oraz ponadpodstawowych, zamieszkujÄ…cy gminÄ™, w której funkcjonowaÅ‚o niegdyÅ› paÅ„stwowe przedsiÄ™biorstwo gospodarki rolnej.
OÅ›wiadczenie o chÄ™ci udziaÅ‚u w projekcie (skÅ‚adane przez rodzica/opiekuna ucznia niepeÅ‚noletniego, lub osobiÅ›cie przez peÅ‚noletniego ucznia) wraz ze zgodÄ… na przetwarzanie danych osobowych należy skÅ‚adać w UrzÄ™dzie Miejskim w Kartuzach (parter - Biuro ObsÅ‚ugi MieszkaÅ„ca) lub pocztÄ… tradycyjnÄ… na adres: UrzÄ…d Miejski w Kartuzach ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy w terminie do dnia 3 listopada 2021 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpÅ‚ywu do UrzÄ™du Miejskiego)
Wszelkie dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty:
1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego, lub oświadczenie pełnoletniego ucznia szkoły średniej według załączonego wzoru.
2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych według załączonego wzoru.
3. W przypadku posiadania dokumentów potwierdzajÄ…cych fakt zatrudnienia w PGR należy doÅ‚Ä…czyć je do oÅ›wiadczenia (np. Å›wiadectwo pracy, legitymacjÄ™ lub inne).
W przypadku uzyskania GRANTU możliwe bÄ™dzie zakupienie sprzÄ™tu komputerowego dla uczniów szkóÅ‚ podstawowych oraz ponadpodstawowych, wymagajÄ…cych wsparcia w tym zakresie. SprzÄ™t z oprogramowaniem bÄ™dzie przekazany na wÅ‚asność beneficjentom programu, pod warunkiem, że rodzic/opiekun zobowiąże siÄ™ do okazania sprzÄ™tu do oglÄ™dzin stanu technicznego na żądanie pracownika UrzÄ™du Miejskiego.
Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu !
informacje szczegóÅ‚owe można uzyskać na stronie https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr,
Załączniki do pobrania:
- Wzór oÅ›wiadczenia rodzica/opiekuna prawnego
- Wzór oÅ›wiadczenia osoby skÅ‚adajÄ…cej oÅ›wiadczenie we wÅ‚asnym imieniu (dotyczy beneficjentów koÅ„cowych, pobierajÄ…cych nauki w roku szkolnym 2021/2022, którzy ukoÅ„czyli 18 rok życia
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
83-300 Kartuzy
Osiedle Wybickiego 33