REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2025/2026 DO OWP, ZERÓWEK I KLAS PIERWSZYCH SP TRWA DO 28 MARCA
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Deklaracja Dostępności

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.zso2.kartuzy.pl.

 

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchoniemych (filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej)
  • alternatywa w postaci tekstu (nie wszystkie pliki graficzne posiadają alternatywny tekst)
  • kontrast dla treści niebędących tekstem (nie wszystkie pliki graficzne posiadają kontrast)

 

Treści nieobjęte przepisami

Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

 

Nadmierne koszty

Zapewnienie dostępności elementów wymienionych powyżej oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Pracujemy nad stopniowym usuwaniem barier.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejścia do głównych elementów strony za pomocą przycisku „TAB”.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Agnieszka Sikora-Smolińska - mejlowo zso2.sekretariat@gmail.com lub telefonicznie +48 58 681 11 54.

 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

 

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do naszej placówki:

  • Osoba kontaktowa: Agnieszka Sikora-Smolińska
  • Adres placówki: Osiedle Wybickiego 33, 83-300 Kartuzy
  • E-mail: zso2.sekretariat@gmail.com.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Wejście główne do budynku szkoły znajduje się od strony boiska. Przed wejściem znajdują się stopnie oraz podjazd. Tuż za drzwiami wejściowymi, po lewej stronie, mieści się portiernia.

Z poziomu wejścia głównego do bydunku szkoły możemy dostać się do sali gimnastycznej oraz pomieszczeń sportowych, kawiarenki, sal lekcyjnych oraz szatni. Kierując się koryatrzem, na wprost od wejścia głównego, pokonując trzy stopnie, dotrzemy do sekretariatu szkoły, gabitenu dyrektora oraz pomieszczeń administracji. Stołówka oraz biblioteka i świetlica mieszczą się odpowiednio na I i II piętrze segemntu.

W części budynku, gdzie mieści się Oddział Wychowania Przedszkolnego jest zapewniona dostępność do każdego pomieszczenia . Przed wejściem do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych, a wewnątrz tej części budynku jest winda.

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak platform, informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.

Brak wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

Brak informacji na temat prawa wstępu z psem asystujących i ewentualnych uzasadnionych ograniczeń.

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Data dodania: 2021-03-04 10:59:46
Data edycji: 2025-03-18 14:28:48
Ilość wyświetleń: 3349

Kalendarz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej